۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

آیا موسوی و کروبی به مردم خیانت خواهند کرد؟

به نظر می رسد که رژیم جمهوری اسلامی با برنده اعلام کردن احمدی نژاد تمامی هزینه های آن را هم قبول کرده است. مردم ایران وظیفه خود را انجام دادند. رای خود را به صندوق ریختند و حکومت در صیانت از این وظیفه شناسی به آنان خیانت کرده و می رود تا به هر بهایی که شده خیانت خود را مشروع جلوه دهد. مهم نیست که دولت و حکومت برای حفظ این روند دست به چکاری زده و خواهند زد مهم عکس العمل موسوی ، کروبی و رضایی در صیانت و پاسداری از آراء مردمی است که چون درختی تناور آنان را در سایه و حمایت خود گرفتند، اکنون زمان وفای به عهد است. اینان باید در صیانت از آراء مردم با تمام وجود در صحنه حاضر شوند، حکم حکومتی مبنی بر قبول نتیجه انتخابات را رد کنند و حتی اگر لازم شد جان خود را نیز در طبق اخلاص برای دفاع از حقانیت مردمشان پیشکش کنند.
جناب موسوی دیگروقت نشستن نیست. ایران فردا هرگز مانند ایران دیروز نخواهد شد، حتی اگر احمدی نژاد برای هزار سال دیگر هم باقی بماند. جناب کروبی این انقلاب و نظامی نیست که شما برای آن این همه سختی دیده اید. جناب رضایی این خیانت به خون تمام آنانی است که با فرماندهی شما دشمنان ایران را در مرزها به خون نشاندند و خود نیز در خون شدند. این تسویه حساب نهایی با آرمان های انسانی است که نسل شما و نسل آینده به حق طلب آن را دارند. امروز و فردا نیز خواهد گذشت، ملت ایران بار دیگر قامت خمیده خود را راست خواهد کرد تا با همه ناراستی ها حق مشروع خود را طلب کند شمائید که باید در خط اول این دفاع از همه چیزتان بگذرید.
ملت ایران هرگز سازش و سازشکار را فراموش نخواهد کرد و آنان را نخواهد بخشید. از مردم خود و حقوق آنان دفاع کنید. از تمام کسانیکه به عشق آزادی و رهایی از بندهای تحجر و استبداد شما را تا بدین جا یاری کرده اند، دفاع کنید.
نظام دست به بزرگترین خودزنی زده است. انتخاباتی که می توانست مشروعیت نظام را تا سالها بیمه کند و خاک ایران را برای همیشه از چشم داشت دیگران دور کند به بزرگترین آفت آن تبدیل خواهد شد. مردم ایران نیز باید بدانند که این نظام قدرت عقلانی هرگونه تصمیم گیری را از دست داده و دوست و دشمن را به یک چوب می راند. ذلت نظام و گردانندگان آن شروع شده و از این سنت الهی گریزی نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر